Beg Impianku 2012










salam.,,,buat pertamanya saya nak soal kepada sahabat2 saya yang bakal menjejakkan kaki korunk kat
dewan peperiksaan SPM dah get ready ke?
Mesti dah rasa macam tak sabar2 dah kan...so korunk sabar sikit..okay?
pastikan sume dah siap ...okay,,
latihan full package+stamina yang banyak supaya tidak meroloh(tidur) dlam dewan nnti+dan ilmu2 yang padat!

mesti korunk tertanya-tanya kenapa saya meletakkan gambar beg yang tengah hot di pasaran sekarang kan..
sebab saya tringin sangat nak pakai beg nie!!my sayang...blikan untuk saya..pliz!gurau jer...
tapi memang ternyata beg nie memang cumil+bergaya+padat+kemas..
SO NICELY!
jadi bile saya pakai..mesti sama mcam ciri-ciri di atas kan...
hope korunk juga begitu bile pakai beg ni!okay...my peeps!
by the way,,,tahniah ku ucapkan pada shabat2 yang dapat menjawab soalan2 peperiksaan pertengahan tahun 
iniso,,,good luck pada sume!...salam!

No comments:

Post a Comment